1 down, 4 to go - Reisverslag uit Paddington, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu 1 down, 4 to go - Reisverslag uit Paddington, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu

1 down, 4 to go

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

05 Maart 2014 | Australië, Paddington

Sorry dat ik niet eerder een verslag geschreven heb. Omdat ik vooral veel aan het werk geweest ben de afgelopen maand, heb ik niet veel boeiends om over te schrijven eigenlijk :)

Maaar het gaat goed hier in Sydney! Gaat goed met stage, m'n scriptie begint ook een beetje vorm te krijgen en ik denk dat ik eindelijk een beetje gewent ben aan het leven hier!

Ik heb een aantal nieuwe huis en kamer genootjes die super aardig zijn! Ook zijn een aantal italianen en brazilianen vertrokken, waardoor dat groepjes gebeuren ook zo goed als weg is. GELUKKIG!
Er staan allemaal leuke uitjes op de planning, dus dat is mooi :)

Afgelopen weekend zijn we met zn alle naar de Mardi Gras parade geweest. Het was een beetje te vergelijken met de Gay Pride in Nederland! Super vet om te zien, alleen best verwarrend soms, omdat je niet goed het verschil tussen man en vrouw kon zien. haha

Het enige wat een beetje tegen zit is het weer. Ik had eerlijk waar niet verwacht dat we zoveel regen zouden hebben. En als het hier regent, regent het ook meteen overal tot je enkels in het water staan goed.

Dit weekend staat de dierentuin en koala knuffelen op de planning (mocht het weer mee zitten) en hopelijk zondag naar het strand! (opnieuw mocht het weer mee zitten)

Voor volgend weekend staat Melbourne op de planning! Ik hooop zooooooo dat ik vrij kan krijgen van stage :)
Het plan is om met zn 9e een busje te huren en een lang weekend Melbourne te pakken! Dus beter krijg ik vrij:)

Voor de mensen die zich afvragen hoe het hier zit met de enge beesten. Ik moet zeggen dat het heel erg mee valt! Ik heb 2 flinke spinnen gezien maar daar houd het ook wel een beetje mee op.
Er schijnt regelmatig een opossum in de achtertuin te zitten, alleen heb ik dit schattige diertje helaas nog niet gezien.

Ohja, wat is dat links rijden een drama zeg! Alles maar dan ook echt alles is andersom en dat gaat zo tegen je gevoel in. Het bedrijf waar ik stage loop wil dat ik in het busje leer rijden. De versnellingen die aan de andere kant zitten, je knipperlicht zit aan de andere kant.. drama. Wordt een hoop oefenen...



Ik hoop dit weekend eindelijk mijn camera een keertje mee te kunnen nemen de stad in, om overal foto's van te maken!


  • 05 Maart 2014 - 15:22

    Jamie:

    Vergeet geen koala mee te nemen! En een kangaroo, walibi, wombat, vogelbekdier...
    Super dat je het naar je zin hebt! Maak lekker veel foto's vooral van de koala's :D

  • 05 Maart 2014 - 15:24

    Oma:

    Meid wat vind ik dat fijn je hebt het naar je zin . En nu maar gaan genieten

  • 05 Maart 2014 - 15:35

    Mama:

    Hallo lieverd!

    Wat fijn om je nu een keer positief te horen, zat best wel in de war om jou!
    Leuk dat je nu dingen gaat ondernemen, hoop voor je dat je vrij krijg.
    Oh ja moet ik nog een regenpak opsturen?? Hahaha!
    Hier is het vandaag zo lekker weer, lekker in het zonnetje gezeten, moet natuurlijk wel net zo bruin of bruiner als jou worden anders is mijn naam naar de kl....!

  • 05 Maart 2014 - 15:38

    Mama:

    Wat is internet af en toe stierlijk vervelend zeg! Ik was nog helemaal niet klaar met me verhaal, valt tie weg maar verzend wel.m
    Sam heel veel plezier van het weekend en geef zo'n beestje ook een knuffel van mij!
    Maak heel veel foto's!!!

    Kusjes mama

  • 05 Maart 2014 - 16:11

    Karin:

    He Sam wat leuk dat je het zo naar je zin heb. Hoop dat je lekker naar Melbourne kan gaan met je nieuwe vrienden . Als je vrij krijgt , heel veel plezier !!!

    groetjes Karin.

  • 05 Maart 2014 - 16:19

    Buuf:

    He Sam, fijn te horen dat je je draai begint te vinden. En fijn dat de kliekjes weg zijn! Nu genieten dus.
    ik hoop voor je dat je mee kan naar Melbourne, altijd leuk wat van het land te zien.
    Heeft je moeder al verteld van je nieuwe buurmeisje Zoey ? Je zus is helemaal verliefd op haar. 6 maanden is ze en verschrikkelijk ondeugend.

    Nou meid lekker genieten want de tijd vliegt!

    Groetjes Yvonne

  • 05 Maart 2014 - 16:30

    Vera:

    Hee Sam,

    Fijn om te horen dat je al begint te wennen en dat het wat gezelliger is in huis.
    Leuke dingen in het vooruitzicht. Super vet dat je ()waarschijblijk een koala kan knuffelen en naar melbourne gaat! We moeten snel maar weerskypen. Geniet ervan,

    Liefs Ver

  • 05 Maart 2014 - 16:43

    Manouk:

    Gelukkig ga je nu een beetje wennen. Zie je nou wel meissie. gun het wat tijd.
    Harstikke leuk allemaal, ik hoop dat je vrij krijgt en dat het oefenen met autorijden ook soepeltjes gaat hihi.
    succes en een dikke kus!

    liefs
    Manouk

  • 05 Maart 2014 - 18:44

    Mama:

    Oh ja Sam, ik wil wel jullie chauffeur zijn. Misschien een leuke optie, stel het voor op je bedrijf, hahaha!

  • 06 Maart 2014 - 00:18

    Sam:

    AWYEAH, 3x RADEN WIE ER VRIJ GEKREGEN HEEFT :D

  • 06 Maart 2014 - 09:33

    Adri:

    Hallo Sam,ik ben blij voor je dat je het naar je zin heb geniet verder maar.

  • 06 Maart 2014 - 11:14

    Pappa:

    Hoi meid, hartstikke leuk dat je vrij hebt gekregen ,maak r maar een super weekend van en geniet van alles !Probeer zoveel mogelijk foto s te maken, Hoop dat t weer een beetje beter wordt , moet haast wel !vergeet niet te smeren hoor ! En ik hoop voor je dat t een VW busje wordt, dan gaat t rijden vast goed ! groetjes en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Paddington

Afstuderen in Sydney!

-

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

April and May

06 April 2014

Maart in Sydney!

05 Maart 2014

1 down, 4 to go

09 Februari 2014

First Week

31 Januari 2014

Hello Australië!
Sam

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 6220

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Afstuderen in Sydney!

Landen bezocht: