April and May - Reisverslag uit Paddington, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu April and May - Reisverslag uit Paddington, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu

April and May

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

24 Mei 2014 | Australië, Paddington

Op dit moment zitten er gewoon alweer 4 maanden op. De tijd gaat zo ontzettend hard en ik kan maar moeilijk geloven dat ik nog maar een week of 5 in dit geweldige land over heb.

De afgelopen 2 maanden zijn zo ontzettend hard gegaan, dat ik niet eens door heb gehad hoelang ik eigenlijk niets meer geschreven heb. Ik moet ook echt even goed nadenken over wat ik eigenlijk allemaal gedaan heb.

Laat ik eerst even met ontzettend goed nieuws beginnen. Ik kreeg ongeveer 3 weken geleden een telefoontje, die ik eigenlijk noooit verwacht had te krijgen. Mijn portomonne inclusief al mijn pasjes, is in een brievenbus gestopt en bij Australia Post terecht gekomen, na een lange omweg hebben zij contact weten te vinden. Ik ben serieus nog nooit zo blij geweest! Het enige wat weg is, is het geld wat erin zat. Gelukkig was dit niet veel. Het belangrijkste voor mij was mijn rijbewijs, omdat ik deze nodig heb voor mijn werk! :) Dankjewel tassendief!

Verder heb ik de afgelopen weken veel tripjes in Sydney gemaakt in de weekenden. 1 van mijn kamergenootjes, heeft ongeveer hetzelfde rooster als ik qua werken en zijn allebei vaak in de weekenden vrij. Zo heb ik de afgelopen weekenden het volgende gedaan:
Bondi to Coogee walk, naar de Blue Mountains, Koala Park Sactuary, STRAND(!), Royal Botanic Gardens, Sydney Olympic Park en nog veel meer!

Mijn komende 5 weken hier in Australie staan eigenlijk nu ook al helemaal volgeboekt! Volgende week (weekend) ga ik naar Tamworth, om te werken (ideaal baas betaald alles) Tamworh staat bekend als de 'Country Music Capital of Australia'. Het ligt op ongeveer 5 uur rijden ten Noorden van Sydney. En ook op ongeveer 5u rijden van Brisbane..

Die week erna gaat ik een weekend genieten van Melbourne! (jaja dit keer serieus) Mijn ticket is geboekt en ik heb super veel zin om te gaan!
De twee weekenden hierna staan voor alsnog volgepland met evenementen waarop ik moet werken.

Op Dinsdag 17 juni vlieg ik naar Townsville (in het noorden, 'ietsje' onder Cairns) om hier eerst twee dagen te genieten van Magnetic Island met heeeeel veel koalas en de andere twee dagen staat het Great Barrier Reef op de planning!

Kortom nog een hoop leuke dingen om naar uit te kijken, voordat ik op 28 juni weer terug naar het kleine Nederland vlieg!

  • 25 Mei 2014 - 22:02

    Mama:

    Wat leuk dat je weer wat schrijf, tuurlijk hebben we regelmatig contact maar iets lezen van je is ook ontzettend leuk! Heel leuk vooruitzicht zeg, ben best wel jaloers lekker snorkelen enzo.
    Ben nu wel de dagen aan het aftellen, kan niet wachten tot je weer hier bent!
    Maar meid geniet nog lekker van de komende tijd daar, en succes met je eind scriptie!

    Dikke kus XXX

  • 27 Mei 2014 - 10:52

    Vera:

    Aaaah Sam super leuk zeg!! Zo jaloers op alle coole dingen die je beleefd! Geniet van je laatste weekjes daar :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Paddington

Afstuderen in Sydney!

-

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

April and May

06 April 2014

Maart in Sydney!

05 Maart 2014

1 down, 4 to go

09 Februari 2014

First Week

31 Januari 2014

Hello Australië!
Sam

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1463
Totaal aantal bezoekers 6215

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Afstuderen in Sydney!

Landen bezocht: