Maart in Sydney! - Reisverslag uit Mascot, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu Maart in Sydney! - Reisverslag uit Mascot, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu

Maart in Sydney!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

06 April 2014 | Australië, Mascot

:) Eindelijk weer een berichtje vanuit Australie!

Het gaat hier goed! Heb een hoop leuke dingen gedaan in Maart! Heb met mijn werk een paar toffe evenemten gedaan, heb leuke uitjes gemaakt met mn huisgenootjes en het weer het de afgelopen weken ook mee gezeten!

Ongeveer twee weken geleden ben ik naar Taronga Zoo geweest hier in Sydney. Ik denk dat dit een van de mooiste dierentuinen is waar ik ooit geweest ben! iig het uitzicht wooowie! Ik ben hier samen met Lyn, een huisgenootje op 'bezoek gegaan' bij de koalas! Helaas is het hier in NSW verboden om ze ook daadwerkelijk aan te raken. Maar het was al een hele ervaring om zo dicht bij ze te mogen komen!
Echt super :)

In Centennial Park, het park vlak naast mijn huis, hadden ze gedurende de hele (australische) zomer een outdoor cinema. WOWOWOW wat was dat vet ook! Zoiets zouden ze in Nederland ook vaker moeten doen! :)

Zoals ik in mijn vorige blog schreef, was het plan om naar Melbourne te gaan. Helaas ging dit om allerlei redenen helaas niet door :( Ik ben dat weekend ipv naar Melbourne, naar NewCastle geweest om daar te werken op een evenement! De weg naar NewCastle was zo ontzettend mooi! Ik heb geprobeerd wat foto's te maken, maar dat ging toch erg lastig terwijl ik aan het rijden was. (ja ik moest rijden ja haha)

Ook mijn onderzoeksvoorstel voor mijn afstudeerscriptie is goedgekeurd vorige week, dus met school gaat ook alles helemaal goed! :)

Alleen dan vandaag was wat minder. Ik en Jenny (een huisgenootje uit Portugal) hadden een kleine wandeling gemaakt door Sydney toen we besloten even op een terrasje te gaan zitten. We bekeken de menu kaart, maar schrokken toch wel erg van de prijzen en besloten we ergens anders heen te gaan.
Het moment dat ik op sta merk ik dat mijn tas weg is!!!!
(&&%#!%@##@ KKKKKKKUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Alles zat in mijn tas, mijn portomonnee, met creditcards, pinpassen, rijbewijs, sleutles, alles. God zij dank had ik net mijn paspoort eruit gehaald en thuis laten liggen.
En omdat ik net een berichtjes binnen kreeg, had ik mijn telefoon er ook net uitgehaald om deze te beantwoorden.
Dus bij deze; MOEDERS & KAJ THAAAAAANKS :D JULLIE ZIJN HELDEN!

Maarja nog steeds is de rest wel allemaal weg.. Gelukkig waren er een aantal behulpzame mensen die achter mij zaten op het terras, die de politie en beveiliging een signalement konden geven.
Ze zijn het op dit moment aan het na trekken met camera beelden enzo. Ik hoor zo snel mogelijk van ze. Maarja mijn tas krijg ik niet meer terug..

Ik heb aangifte gedaan, alles is geblokkeerd. Gelukkig zat er verder geen geld in mijn tas, JAMMER JOH DIEF. Dus ben blij dat dat allemaal geregeld is:)
Het is nu alleen een beetje kut, omdat ik nergens geld vandaan kan halen, maar gelukkig kan ik wat geld lenen van Jenny.

Ben best geschrokken van vandaag en hoe snel dat allemaal wel niet gegaan is. Heb ik weer natuurlijk.

Maarja, mooi excuus om volgend weekend (hopelijk) te gaan shoppen voor een nieuwe tas & portomonne) AHYEAH.

  • 06 April 2014 - 11:32

    Mama:

    Hallo meid, we zijn nu een paar uur verder en nog sta ik te shaken! Laat staan hoe jij je moet voelen? Ben zo blij dat ik een vroege vogel ben en je vanmorgen vroeg je een whats apje stuurde anders was je je nieuwe telefoon ook kwijt! Ik hoop dat die klootzak een van de pilletjes inneemt die in je tas zat en dan hoop ik dat tie erin blijft!!
    Lieverd toch hoop ik dat de positieve kant blijf bekijken en toch nog volop geniet van de tijd dat je daar nog bent. Ik regel de zaken hier in nl voor je. Het komt allemaal wel goed.

    Dikke kus mama

  • 06 April 2014 - 19:08

    Manouk:

    Hey sam, leuk weer wat te horen! Gelukkig gaat alles goed en heb je t naar je zin. Wel onwijs klote van je tas. Ik hoop dat je alles snel weer geregeld krijgt. Top dat je scriptie voorstel is goed gekeurd, gfeliciteerd. Heel veel plezier, succes en veel dikke kussen! Xxxxxxxx liefs Manouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mascot

Afstuderen in Sydney!

-

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

April and May

06 April 2014

Maart in Sydney!

05 Maart 2014

1 down, 4 to go

09 Februari 2014

First Week

31 Januari 2014

Hello Australië!
Sam

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 6203

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Afstuderen in Sydney!

Landen bezocht: