Hello Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu Hello Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu

Hello Australië!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

31 Januari 2014 | Australië, Sydney

Wat een reis.. Maar ik ben er eindelijk! :)
De vlucht richting Abu Dhabi ging heerlijk snel en was lekker relaxt! Het vliegtuig was niet helemaal vol, dus er waren stoelen nog vrij en gelukkig ook die naast mij! Dus nee mensen, 'helaas' zat er geen neger stripper naast me! ;) haha

Gekke mensen lopen er rond op dat Abu Dhabi hoor. Mannen in jurken enzo, echt iets voor Sam! Van doorwerken hebben ze daar ook nog nooit gehoord, jeetje wat duurde het boarden daar lang! Uiteindelijk zijn we ook vertrokken met een vertraging van ongeveer 45 minuten.

De vlucht van Abu Dhabi naar Sydney was wel echt onwijs lang. Er leek maar geen eind aan te komen.

Door alle verhalen en natuurlijk de vele TV programma's over de Australian Border was ik wel een beetje zenuwachtig.. 'zit er echt niks in mijn tas wat niet mee mag?' Achteraf nergens voor nodig, want mn tas is niet eens gecontroleerd.

Ik ben nu net aangekomen in mijn nieuwe huis. Het ziet er anders uit als op de foto's maar opsich prima te doen. Heb nu net een paar kamergenoten ontmoet, waarvan ik eigenlijk direct de namen alweer vergeten ben. oepsie. Ik weet wel dat ze o.a. uit Brazilïe en Frankrijk komen.
Wat ik verder vandaag ga doen, ik heb echt nog geen idee..
Ik denk vooral bijkomen van die Jetlag.. want menn wat is dit gek haha.

OHJA! Voordat ik het vergeet.
Iedereeen super bedankt voor t mooie boek die ik heb gekregen tijdens mijn vlucht. hihi
Ik vond het echt zoo super leuk! Ik heb het met een lach en een traan zitten lezen.






  • 31 Januari 2014 - 05:04

    Mama:

    Hallo lieverd,

    Ben blij dat je er bent, kan ik misschien weer een beetje normaal slapen. Gelukkig heb je een aantal dagen vrij om bij te komen van de lange reis. De eerste gedeelte zit erop, maandag volop aan de slag, ben benieuwd hoor hoe dat is. Zeker lekker weer daar? Hier is het maar koud! Geniet maar lekker en ik hoor gauw weer van je.

    Dikke xxxjes

  • 31 Januari 2014 - 07:25

    Oma:

    Hallo sam,

    Gelukkig dat je er bent, en nu gaan genieten hoor. Wat leuk dat je het kado leuk vond.

    Groetjes Oma

  • 31 Januari 2014 - 07:50

    Brugjes:

    Vreemd hoor...nu zit je er ineens! Moeilijk een jetlag van 10 uur, dus je lig nu lekker vroeg op bed? Leuk he dat boekwerk dat je mee gekregen hebt haha heb het ook gelezen...dat gekke mens van een helene!! Haha We willen wel alles weten hoor!xxxx

  • 31 Januari 2014 - 09:01

    Mandy:

    Hee Sam, gelukkig maar dat je veilig geland bent! Post maar snel wat foto's want ik ben echt heel benieuwd hoe het verder is daar!
    Mooi zo dat je het boek zo leuk vond :-)

    Succes met je jetlag! XX

  • 31 Januari 2014 - 09:27

    Hélène En Peet:

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je veilig geland bent!! Leuk dat je al kennis hebt gemaakt met je kamergenoten.Lekker uitrusten en genieten maar!!! XXX

  • 31 Januari 2014 - 10:47

    Vera:

    Hey Sam,

    Fijn dat je reis goed verliep! Heb je dat gelukkig weer overleefd en achter de rug.
    Nu lekker bijkomen van de jetlag. Echt een gek idee dat je er nu bent, waar je 5 maanden gaat zijn!!
    Ben zoo benieuwd naar de foto's! Hopelijk ga je je huisgenoten goed leren kennen en zijn ze aardig ;-)

    Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal! Geniet van alles wat je meemaakt!


    Liefs Vera

  • 31 Januari 2014 - 11:49

    Adri:

    Ik ben blij voor je dat je goed ben aangekomen,rust lekker uit en veel plezier verder.In afwachting van je volgende reisverslagGroetjes

  • 31 Januari 2014 - 23:46

    Buuf:

    Hè Sam, zo even je twee verhalen gelezen. Werd daarbij gelijk herinnerd aan het boek.helaas staan wij daar niet in :(. De bedoeling was van wel maar na het missen van je afscheids feestje werd ik afgelopen week echt goed ziek dus 4 dagen in bed en weg waren de goede plannen om nog wat te schrijven.
    Dus maar even zo, we wensen je natuurlijk een top tijd daar down under, wow,ik dacht dat Steph ver ging naar Curaçao maar jij overtreft het.
    Geniet met volle teugen meid want het vliegt voorbij!
    Ik ga je verhalen zeker volgen, je zit daar met heerlijk weer natuurlijk dus wij zijn hier allemaal razend jaloers dat begrijp je wel.

    Nou kom lekker bij van de lange reis en stort je dan maar in je stage avontuur.
    Ik kijk alweer uit naar je volgende verslag.

    Groetjes, de buuf, Rocky en Youti xx

  • 02 Februari 2014 - 18:57

    Wil Smit:

    Hoi Sam,
    Goed om te lezen datje goed bent gearriveerd.
    Ik hoop dat je heel leuke tijd krijgt.
    Nu ff bij komen nog en dan.....
    Lees met plezier je verslag ik probeer het een beetje te volgen.
    Een goed verblijf.
    xxx wil john gijs en de meiden.

  • 05 Februari 2014 - 13:34

    Marcel En Wil Kooiman:

    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen op de plaats van bestemming.

    We volgen je berichtjes :)

    Groet Marcel en Wil x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Afstuderen in Sydney!

-

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

April and May

06 April 2014

Maart in Sydney!

05 Maart 2014

1 down, 4 to go

09 Februari 2014

First Week

31 Januari 2014

Hello Australië!
Sam

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 6205

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Afstuderen in Sydney!

Landen bezocht: