The Big Day! - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu The Big Day! - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Sam Kruijmel - WaarBenJij.nu

The Big Day!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

29 Januari 2014 | Nederland, Hoek van Holland

Vandaag is het dan zover, vanavond vlieg ik richting Australië!
Als alles goed gaat vlieg ik om 22.00u naar Abu Dhabi, waar ik om 07.25 aankom (NL tijd is dit 04.25). na een korte tussenstop vlieg ik om 10.10 (NL tijd 07.10) dan toch echt richting Sydney, waar ik vrijdag ochtend om 07.20
(NL tijd donderdag avond 21.20) uiteindelijk aankom.
Ik zal flink gesloopt zijn!

Op het vliegveld van Sydney wordt ik opgehaald door een medewerker van de organisatie waarbij ik een kamer huur. Deze zal mij de sleutels overhandigen en mij naar mijn kamer brengen. Ik moet zeggen, dit is toch wel geruststellend, wetende dat er iemand op je staat te wachten op het vliegveld.

Als het goed is beschik ik over wifi in mijn kamer dus ik blijf gewoon bereikbaar via whatsapp, email etc. Het is alleen in Australië wel 10u later haha. Dus je kan op gekke tijden een berichtje van me krijgen.
Voor de mensen die willen skypen, mijn skype naam is: Samkruijmel

Mijn volgende verslag zal ik schrijven vanuit Sydney, een gekke gedachte. Want ik besef eerlijk waar nog steeds niet dat het vandaag echt zover is. Mijn laatste dag in Nederland voor een tijdje...


  • 29 Januari 2014 - 12:00

    Mama:

    Oh wijfie wat spannend allemaal! Het is hier in huis best wel een stresssituatie, niet zozeer van het pakken maar om het weggaan. Het is voor iedereen spannend maar voor jou het meeste want jij laat alles achter, wij hebben elkaar nog. Tot vanavond zal ik je nog vaak knuffelen, want dat kan straks voorlopig niet meer.
    Meid ik wens alvast een hele fijne reis, ik hoop dat je gauw weer wat schrijf.
    Xxxjes mama

  • 29 Januari 2014 - 12:34

    Agnes:

    heel veel plezier we zullen je volgen geniet van alles groetjes dirk agnes en dick

  • 29 Januari 2014 - 12:47

    Ludo Sanders:

    veel plezier Sammie K, voor je t weet zijn die 5 maandjes voorbie!

  • 29 Januari 2014 - 13:46

    Burgjes:

    Go sam!!!! Heel veel plezier...voor je het weet is het voorbij en kan je terug kijken op een ervaring waar niet iedereen over mee kan praten maar wel iedereen alles van wil weten!
    Xxx

  • 29 Januari 2014 - 14:05

    Tonia Coufreur:

    Nu het is vandaag zo ver, ga ik je uitzwaaien op schiphol .het zal wel even slinken zijn voor mij maar ik vind het voor jouw zo heel erg leuk . geniet ervan meid . je Oma

  • 29 Januari 2014 - 16:11

    Mandy:

    Lieve Sammy, alvast een hele goede reis!! Echt supergek joh dat het nu dan echt zover is. Ik weet echt precies hoe je je voelt! Ik hoop dat je lekker veel verslagen hierop gaat plaatsen, want ik ben erg benieuwd wat je daar allemaal zal gaan meemaken aan de andere kant van de wereld.

    Heel veel plezier en succes, we houden contact!!!

    Dikke kus

  • 29 Januari 2014 - 16:38

    Nathalie:

    Lieve Sam,
    Heel veel plezier down under! Have fun, voor je het weet zijn die 5 maanden voorbij!

    Xx

  • 29 Januari 2014 - 18:23

    Els Pille:

    Hele goede reis Sam, dat gaat helemaal goed komen met jou daar. Geniet ervan, groetjes


  • 29 Januari 2014 - 18:36

    Romy:

    Lieve Sam,
    Heeel veel plezier daar in Australie ! :)
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoek van Holland

Afstuderen in Sydney!

-

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

April and May

06 April 2014

Maart in Sydney!

05 Maart 2014

1 down, 4 to go

09 Februari 2014

First Week

31 Januari 2014

Hello Australië!
Sam

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 6216

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Afstuderen in Sydney!

Landen bezocht: